SVADOBNÝ ŠPECIÁL I.

by - pondelok, augusta 07, 2017


Svadba – každý z nás si ju predstavuje inak. Niekto túži po malej svadbe v kruhu najbližších, iný zas po veľkolepej svadbe roka. Tak či onak, každý by si to mal zariadiť podľa seba a splniť si svoj sen. No a svadobný hostia by sa tomu mali už len prispôsobiť. 

Minulý rok som mala možnosť zúčastniť sa svadby vo veľkom štýle. V prvotriednom hotely, s leskom a všetkým čo k takej svadbe patrí. Povedala som si, že na takúto veľkú udalosť sa musím patrične nachystať. Ako asi väčšina žien, i ja som si povedala, že musím vyzerať dokonale. Samozrejme najkrajšia je vždy nevesta. „Takže ja budem hneď po nej“, povedala som si. Výsledok? Podľa môjho skromného názoru sa mi to podarilo, aspoň som si to myslela. Veď ako inak to mohlo dopadnúť, keď som mala na seba takéto krásne šaty. 


Šaty ako z červeného koberca

Vedela som úplne presne, ako moje vysnívané šaty budú vyzerať. Dlhé, z jemného hodvábneho materiálu, s prekladom, ktorý pri chôdzi decentne odhaľoval nohu, tenké ramienka, odhalený dekolt. Presne túto predstavu premenila moja mama v skutočnosť. Vznikli šaty, v ktorých som sa cítila ako hviezda z červeného koberca. Šaty som doplnila výrazným kryštálovým náhrdelníkom. Ostatné doplnky už boli len veľmi decentné – béžové lodičky na ihlovom podpätku a k tomu jednoduchá kabelka. 

Čo sa vizáže týka, zvolila som výraznejšie líčenie zamerané hlavne na pery. Mám veľkú radosť z toho, že dnes už nie sú v móde také tie šialené svadobné účesy. Pamätám si, že keď som pred pár rokmi chodila na svadby nechávala som sa česať u svojej kaderníčky. Dnes si vlasy doma navlním a je hotovo. 

Foto: Michal V. KŘEPEL










Šaty: MargiFashion, Náhrdelník a kabelka: Max&Co, Lodičky: Guess

You May Also Like

13 komentářů

  1. Nádherné šaty, to musela byť svadba. Som si istá, že teba si na nej zapamätali, fakt ako modelka z časopisu. Tiež idem čoskoro na svadbu v žltých šatách, len tie moje sú krátke. Keďže som nižšia tak sa dlhým vyhýbam i keď čo si budeme klamať na svadbe vyzerajú krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Janka. Naozaj som sa v nich i tak cítila. Úplne som sa do týchto šiat zamilovala a sú odrazom toho, čo mám rada - od žltej farby až po ich strih.
      Tiež som nízka a dlhým šatám som sa vyhýbala. V tomto prípade som urobila výnimku a bola som milo prekvapená :)

      Odstrániť
  2. ach-ach, tak to sú naozaj nesmierne nádherné šatičky, do ktorých som sa práve zamilovala! tá žltá lahodí môjmu srdcu! a ešte k tomu ti tak nesmierne pristanú! nádhera, všetko! verím, že sa na svadbe zažiarila! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám trochu jiný vkus, ale sednou pěkně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I have never really enjoyed the yellow colour. But seeing this dress and beautiful photos completely changed my mind! I love it! What's more, that necklace truly stole my heart! Well done, Jana ;)

    s p r e a d t h e l o v e ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  5. So amazing dress and so beautiful shooting!!! Congratulations my dear!!! Have a nice day, kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    My Biomed beauty experience

    OdpovedaťOdstrániť
  6. šaty vyzerajú luxusne :) Aj vlásky tvoje sa mi páčia :)

    Desire fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.